Nightmare Boy
Nasza opowieść zabiera nas do leżącego w państwie Noctum regionu Donorok. Po tym jak król Noctum, Aster, znika w niewyjaśnionych okolicznościach, świat ogarnia chaos. Relacje między potworami, mongosami i śniącymi ulegają zepsuciu, a Donorok, które ucierpiało wskutek tych wydarzeń najbardziej, poczyna wchłaniać leżące wokół terytoria.