Niffelheim
Twoim awatarem jest odważny wojownik, który poległ w bitwie. Lecz zamiast zasłużonego pokoju w Asgardzie, jego dusza została uwięziona w srogim świecie Niffelheim. Przetrwaj w tym wrogim świecie, ograb sąsiadujące krainy, przemierz niebezpieczne lochy i odnajdź drogę do Walhalli. Przetrwaj w zaświatach Wojownicy pozostają wojownikami nawet po śmierci. Wyrusz na drogę ku ostatniemu wyzwaniu i udowodnij swoją wartość przed obliczem bogów. Chłód, ciemność i śmierć nigdy nie były Ci straszne za życia, więc teraz również nie wzbudzą w Tobie lęku. Pamiętaj, by zabrać wystarczające zapasy, bronić się zaciekle oraz odkrywać tajemnice, które skrywają te krainy. Nie daj się zapomnieć Zniszcz wszystkich, którzy ośmielą się zaatakować Twoje ziemie. Każdy pokonany przeciwnik przybliża Cię o krok do Asgardu! Niech kości, zęby i futro posłużą Ci jako broń i pancerz. Wybuduj fortecę, która ochroni Cię przed atakami wroga oraz pozwoli zniszczyć najeźdźców. Kapłani Śmierci będą wysyłać ultimata. Zastosujesz się do nich, czy też odrzucisz ich żądania, by walczyć z ich nieumarłymi sługami? Odnajdź drogę wyjścia Zbierz wszystkie części portalu do Asgardu. Lecz zachowaj ostrożność – są zaciekle bronione przez potężnych gigantów, nieumarłych i mordercze pająki. Twórz przedmioty Stwórz różnorodne eliksiry z grzybów oraz szczątków pokonanych bestii, by zdobyć większą moc. Gotuj najwspanialsze posiłki, by nakarmić wszystkich swoich przyjaciół. Stwórz truciznę, która pomoże Ci pokonać potężnego trolla. Zbadaj prastare jaskinie Zawędruj do samego serca tego świata, by znaleźć potężne artefakty, które pomogą Ci zwyciężyć w ostatecznym starciu. Zobacz, co kryje się w mroku.