Nickelodeon All-Star Brawl 2 Costume Pack
Dodaj stylu swojej bijatyce dzięki temu dodatkowemu pakietowi najlepszych kostiumów! W zestawie dodatkowy kostium dla każdego awanturnika występującego w tej grze.