NG3RE – pakiet strojów
NINJA GAIDEN 3: Razor's Edge podkręca atmosferę dzięki nowym strojom dla następujących postaci: „Duch wojownika” dla Hayabusy „Infiltrator” dla Ayane „Gorąca policjantka” dla Momiji „Tropikalna żeglarka” dla Kasumi Stroje mogą być używane przez wszystkie postacie w trybie wyzwań i prób, a przez Hayabusę i Ayane w trybie fabularnym.