New Holland
Wzbogać swoją grę za sprawą nowego oficjalnego dodatku do Farming Simulator 15! Dodatek zawiera nowy sprzęt marki New Holland. Podnieś maksymalnie wydajność pracy za pomocą nowego silosokombajnu oraz szeregu akcesoriów rolniczych! Po pobraniu dodatku nowa zawartość będzie dostępna w sklepie. Pamiętaj, żeby zaoszczędzić odpowiednio dużo, by móc kupić nowe maszyny.