N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure
N.E.R.O.: Nothing Ever Remains Obscure jest pierwszą osobą przygoda gra oparta na zagadki rozwiązać i eksploracji. NERO jest wspaniała podróż w magiczny świat, w którym dziecko jest klucz do wszystkich zamków i w nocy nie jest tak przerażające, jak można myśleć. Rolę tego dzieciaka, a następnie przez tajemniczy czarny towarzysz odziany, odkrywanie prawdy o tej epickiej podróży. Kula światła umożliwia interakcję z otoczeniem, zwiedzanie i doświadczyć emocji i uczuć, które są rzadkością w telewizji, z zupełnie nowych generacji powieść wizualna przekształcanie gatunku.