NeonBlast
W Neon Blast gamepad służy do kontrolowania piłki, której kolor można zmienić za pomocą kolorowych pól, i niszczy bloki tego samego koloru. Ponadto istnieją przesuwające się kamienie i pola czaszek, które kosztują życie. Poziom zostaje rozwiązany, gdy wszystkie zniszczalne bloki zostaną zniszczone, im szybciej to nastąpi, tym więcej punktów bonusowych otrzymasz.