Neon Abyss
Neon Abyss to szalona platformówka roguelike. Ruszasz w niej do świata Abyss jako członek Grim Squadu, drużyny stworzonej przez Hadesa. Gra ma nieograniczone synergie przedmiotów i wyjątkowy system rozwoju lochów. Każde podejście urozmaica doznania, każdy wybór zmienia zasady. Przygotuj się, aby rozpętać piekło! O grze Połączenie dzikiej strzelanki oraz głębokiej mechaniki roguelike. W Neon Abyss wcielasz się w członka Grim Squadu – grupy do zadań specjalnych stworzonej przez samego Hadesa, której zadaniem jest wniknięcie do świata Abyss i pokonanie Nowych Bogów. Śmierć to nie koniec. Ginąc, ciągle rośniesz w siłę. Rozwijające się lochy Z każdym podejściem będziesz odblokowywać nowe komnaty, przedmioty, bossów, zasady specjalne, a nawet zakończenia! Oznacza to, że każdy loch jest unikatowy i dopasowuje się do twojego stylu gry. Nieograniczone synergie przedmiotów W miarę dokonywania postępów kluczem do wniknięcia do świata Abyss będą losowe przedmioty, zapewniające kumulujące się efekty. Liczba efektów jest nieograniczona, więc istnieje mnóstwo kombinacji, które urozmaicą każde podejście. Rozwijaj wyklute zwierzaki Jeśli w czasie wyprawy w głąb Abyssu będzie ci potrzebna dodatkowa siła rażenia, czy towarzystwo, odszukaj jaja. Wykluwają się z nich losowe zwierzaki, które posiadają zdolności i rozwijają się, gdy pozostajesz przy życiu. Minigry Zrób sobie przerwę od wybijania wrogów i weź udział w losowych minigrach, zdobywając trochę skarbów! Zajmij się m.in. grą na pianinie, wyzwaniem medytacji lub konkursem tańca. Utrzymanie się przy życiu stało się o wiele ciekawsze.