Nemesis Prime & Goldfire Bumblebee - Pakiet skórek
Po zakupie, skórkę Nemesis Prime & Złocisty Bumblebee będzie można wybrać w grze na ekranie WYBIERZ CZŁONKÓW ODDZIAŁU.