NEKROMANCI
Rasa Nekromantów składa się z Wilkołaków, Golemów, Ghuli, Zombie oraz Upiorów. Na cmentarzach w Starym Świecie zmarli nie spoczywają w pokoju. Tylko kwestią czasu było więc wykorzystanie tych niepowstrzymanych zabójców przez Nekromantę. Dzięki arkanom i potężnej magii ich udręczone dusze mogą znaleźć ukojenie podczas gry w Blood Bowl! Nekromanci są bardzo wszechstronni, a ich najlepszymi zawodnikami są Wilkołaki. Te straszliwe maszyny do zabijania, będące główną siłą uderzeniową tej drużyny, charakteryzują się psychopatyczną furią, a przeciw ich pazurom jakikolwiek pancerz jest całkowicie bezużyteczny. Głównym dylematem trenerów Nekromantów jest zastąpienie poległych wyspecjalizowanych graczy. Zombie łatwo znaleźć w mroku nocy na każdym starym cmentarzu, natomiast pozyskanie bardziej przydatnych zawodników, takich jak Golemy i Wilkołaki, wiąże się z pokaźnym wydatkiem pieniężnym.