Neighbours back From Hell
"Czy wiesz, że „Schadenfreude” to niemieckie słowo definiowane jako pojęcie radości z cudzego nieszczęścia? Jest to również główna idea, na której opiera się Neighbours Back From Hell. Cały program telewizyjny oparty na robieniu coraz bardziej skandalicznych figli zrzędliwemu sąsiadowi, aby zapewnić rozrywkę publiczności i wysoką oglądalność. Dobrze jest być złym w tej ekstrawaganckiej slapsticku inspirowanej telewizją z początku XXI wieku! Jako Woody, mściwy bohater serialu Neighbours Back From Hell, będziesz żartować przez sezony 1 i 2 fikcyjnego, ale trafnie nazwanego programu telewizyjnego. Zabierz psoty z mieszkania paskudnego sąsiada aż do Chin, Indii i Meksyku, gdzie sprawisz, że jego wakacje będą życiem w piekle. Skoro już o tym mowa, po co ograniczać się do wybryków bliźniego, skoro możesz zaangażować jego matkę i innych podróżników? Cokolwiek zdecydujesz się zrobić, Twoja zaufana ekipa filmowa będzie na miejscu i będzie uważnie obserwować całą akcję. Możesz puścić wodze fantazji i patrzeć, jak sąsiad wścieka się w desperacji. Po prostu uważaj, aby nie dać się złapać przez niego lub jego towarzyszy, w przeciwnym razie będą cię okrzyknąć, a Twój program telewizyjny zostanie usunięty z anteny. Z drugiej strony, jeśli dobrze sobie radzisz, tworząc coraz większy zamieszania i chaos w życiu sąsiada, notowania wzrosną, a Ty będziesz mógł wygrać prestiżowe nagrody. "