Chcesz jechać jeszcze szybciej? Zdobądź wszystko, co miasto ma do zaoferowania, i natychmiast odkryj wszystkie przedmioty do zebrania oraz misje w każdej z dzielnic Lakeshore. Odblokuj też najnowszy pakiet odzieży „Furia i zen”, by zrobić to w wielkim stylu dzięki 4 nowym przedmiotom.