Necromunda: Hired Gun - Hellhound Pack
Wybierz kontrakty. Upoluj cele. Odbierz nagrodę. Pakiet Hellhound do gry Necromunda: Hired Gun zawiera unikalne upiększenia dla Twojego noża, stroju i mastifa. Wywołaj strach w swojej ofierze, zanim ją zarżniesz zardzewiałym nożem z psem o północy. Dziś w nocy w kopcu czai się śmierć.