NBA Playgrounds
Klasyczna zręcznościowa akcja NBA powraca! Popisz się umiejętnościami i pokonaj najlepszych graczy w dynamicznych starciach 2 na 2. Ćwicz swoje umiejętności offline, graj z maksymalnie trzema innymi graczami na Xbox albo przenieś się do trybu online i wykonaj akrobatyczne wsady nad rywalami, popisując się niezwykłą zwinnością. Zbierz ulubionych zawodników z długiej listy obecnych i przeszłych supergwiazd NBA z każdej drużyny. Przemierz świat wzdłuż i wszerz i rywalizuj w starciach sieciowych z najlepszymi, korzystając z potężnego arsenału wsadów i zagrań. Skorzystaj ze swoich umiejętności, aby zmierzyć się z mistrzem streetballa - Allenem Iversonem.