NBA BOUNCE - Retro Party Pack
Cofnij się w czasie, aby oddać hołd legendarnym drużynom, takim jak Charlotte Bobcats, New Jersey Nets, Seattle SuperSonics i Vancouver Grizzlies. Wypróbuj klasyczne logo Hardwood Classic wielu drużyn, w tym Golden State Warriors i Miami Heat. Przeżyj ponownie dni chwały i sprawdź nowe efekty w „trybie party”. Umiesz rzucać za 3 punkty, ale czy zachowasz celność, gdy kosz może zmienić kształt w dowolnym momencie? Przechytrz konkurencję i traf do kosza, zanim się skurczy. Popisz się: – staromodną piłką do kosza – klasycznymi butami i czapką gazeciarza – płonącą smugą Features: - HARDWOOD CLASSICS: Update your court logo and dress in vintage jerseys from 4 legacy teams. - LEAD HISTORIC TEAMS BACK TO VICTORY: Play with legendary teams on legacy courts. - THE PARTY DOESN’T STOP: Challenge yourself to score from shape-shifting 3-point lines and rims. - OLD SCHOOL IS THE NEW COOL: Score points with a vintage basketball, classic sneakers and a cap. - BLAZE A NEWSWORTHY TRAIL: Score points with a vintage basketball, sneakers and a newsboy cap.