NBA 2K27 Ultra Bonus
Zawartość tego wydania: 135 000 VC Przepustka Season 1 Pro Pass* Przepustka Summer Pass (przepustki Pro Pass Season 7–9) Do 7 dni wczesnego dostępu** MyTEAM (karty i pakiety nie podlegają sprzedaży): Karty gracza MyTEAM w NBA 2K27 Ultra Edition (w serwisie The Exchange): – Gwarantowany zawodnik o ratingu 98+ dostępny w grudniu 2026 r. – Gwarantowany zawodnika na poziomie „niezwyciężony” dostępny w maju 2027 r. Pełna kolekcja ‘27: Series 1 Team Pakiet Triple Threat Park Free Agent Pack 5 pakietów ‘27: Series 1 Moneta podwójnych PD (2 godz.) MyCAREER: 25 wzmocnień 6 rodzajów ulepszeń umiejętności 25 wzmocnień 3 rodzajów ulepszeń Gatorade Moneta podwójnych PD (2 godz.) Koszulka: Victor Wembanyama Koszulka: Caitlin Clark Luźna bluza z kapturem: Rose *Przepustki NBA 2K27 Pro Pass i Hall of Fame Pass są sprzedawane osobno. Wymagają podstawowej wersji gry, połączenia z Internetem i konta NBA 2K. Płatne przepustki premium odblokowują dodatkowe nagrody do zdobycia w grze w trakcie sezonu. Postępy i nagrody zerują się po każdym sezonie. **Wczesny dostęp zaczyna się 28 sierpnia o godz. 9:00 PT. Niektóre funkcje gry – w tym tryb wieloosobowy online, funkcje komunikacyjne i inne funkcje online – mogą być niedostępne w przypadku kont dzieci na platformie XBOX. Na platformie XBOX za dzieci uważa się graczy poniżej 13. roku życia, chyba że lokalne przepisy stanowią inaczej. Tryby Play Now, MyNBA i The W są dostępne offline.