NBA 2K18
UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry NBA 2K18 zostaną zamknięte w dniu 2019/12/31. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. RUN THE NEIGHBORHOOD Przyszłość trybów kariery w grach sportowych właśnie nadeszła i pozwala ci grać tak, jak zechcesz. Przeżyj karierę w NBA, ruszaj na boiska The Playground, dołącz do drużyny Pro-Am albo odkryj nową, otwartą dzielnicę. Road to 99 Zunifikowany system odznak w Pro-Am, Park i MyCAREER – twoje atrybuty, animacje i odznaki definiują twój styl gry w drodze do oceny ogólnej 99. MyTEAM Zbieraj karty zawodników z legendami NBA, współczesnymi i dawnymi, oraz rywalizuj w licznych trybach. System ruchu Nowy system ruchu dynamicznie tworzy animacje, aby dostarczyć jak najlepszą rozgrywkę. Specjalny komentarz gościnny Kobe Bryant i Kevin Garnett rotacyjnie dołączają do zespołów komentatorskich, aby podzielić się swoja wiedzą ekspercką. Drużyny wszech czasów Najwięksi zawodnicy w historii NBA, ze wszystkich 30 drużyn, po raz pierwszy trafiają do składów All-Time. Drużyny klasyczne Zagraj 62 najwspanialszymi drużynami z przeszłości NBA, w tym 17 nowymi.