NASCAR Arcade Rush
Bestie NASCAR zostały uwolnione! Emocje NASCAR łączą się z gorączką wyścigów zręcznościowych w nowej grze, w której zasiądziesz na fotelu kierowcy w zupełnie nowym świecie NASCAR, w którym na nowo odwzorowano kultowe tory wyścigowe i niezrównaną, szybką jazdę koło w koło! Najważniejsze cechy gry: - Prawdziwe lokalizacje NASCAR w zupełnie nowej wersji - z zakrętami, uskokami, dopalaczami i szybką rozgrywką! W zupełnie nowy, zabawny i dynamiczny sposób weź udział w wyścigach na torach Talladega Superspeedway, Daytona International Speedway, Darlington Raceway, Martinsville Speedway, Homestead-Miami Speedway i innych! - OGROMNY wybór mocy silników! Wybieraj spośród pełnej gamy modeli pojazdów obejmujących 75 lat wyścigów samochodowych, od lat pięćdziesiątych do dziś! - 1000 możliwości personalizacji, od schematów malowania i nowych felg po spojlery, efekty wizualne i nie tylko! Do tego wzory kombinezonów kierowców, kolory i kaski! - Rozbudowane tryby dla jednego gracza: tryby kariery NASCAR Cup Series, szybkiego wyścigu i wyścigu na czas. - Ekscytujący lokalny tryb wieloosobowy oraz rozgrywka wieloosobowa online dla 12 graczy.