NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Rasengan Unison
Pozwala aktywować podczas walki tajną technikę: Rasengan: Jedność (obrońca). Po pobraniu tych materiałów możesz odebrać je w grze, wchodząc do lobby online Wioski Ukrytego Liścia i wybierając karczmę > pudełko z prezentami > dodatki.