NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER - Naruto Uzumaki Starter Pack
Pakiet startowy Naruto Uzumakiego zawiera: – Pakiet treningowy postaci mistrza – Naruto Uzumaki (BORUTO) – Pakiet treningowy postaci mistrza – Naruto Uzumaki (Ostatnia bitwa) – Pakiet treningowy postaci mistrza – Naruto Uzumaki (Tryb barionowy) – Pakiet treningowy postaci mistrza – Naruto Uzumaki (młody) – Zestaw ściśle tajnych treningów – Naruto Uzumaki – Zwój światła księżyca x10 Przedstawiamy pakiet startowy zawierający 4 różne wersje Naruto! Ponadto dołączony zestaw ściśle tajnych treningów natychmiast odblokowuje ninjutsu, kostiumy i inne nagrody wszystkich 4 postaci mistrza! Zwoje światła księżyca można wycenić w warsztacie ninja, aby odblokować nowe kostiumy, broń, narzędzia ninja i nie tylko! * Obejmuje produkty sprzedawane również pojedynczo. Należy uważać na podwójne zakupy. * Kiedy kupisz DLC, jego elementy możesz odebrać z pudełka z prezentami w karczmie. * 10 zwojów światła księżyca zostanie automatycznie odebrane w grze. Zwoje światła księżyca są przedmiotami jednorazowego użytku i można je wykorzystać za pomocą funkcji wyceny w grze.