Napalm
Znowu stajesz do walki u boku kolegów z oddziału, wkraczając w dżunglę Wietkongu. Kupując dodatek NAPALM, poszerzysz grę TOY SOLDIERS: COLD WAR o nowe możliwości! Powróć jako Amerykanie w nowej kampanii dla jednego gracza! Czekają na Ciebie: nowa mini-gra, tryb przetrwania: Commando, zapora: Napalm oraz mapy do trybu wieloosobowego i trybu przetrwania, gotowe do gry kooperacyjnej! Zdobądź trzy nowe osiągnięcia warte 50 punktów i poczuj prawdziwą atmosferę Wietnamu!