Najlepszy zrzut
"Największy zrzut zawierający aż 100 zestawów: 25 zestawów elitarnych + 25 zestawów operacyjnych + 25 pakietów Kontry + 25 pakietów Hordy. Zestawy elitarne odblokowują 5 losowych kart personalizacji - w tym 1 przedmiot rzadki lub lepszy i większa szansa otrzymania karty legendarnej. Zestawy operacyjne dostarczają 5 losowych kart, w tym wyzwań i umiejętności klasowych; co najmniej 1 to karta personalizacji: emblemat, broń lub postać. Pakiety Kontry dają 5 kart wyzwań Kontry. Pakiety Hordy dają 4 karty umiejętności Hordy i 1 kartę wyzwania Hordy."