N7 – miks do Minecrafta
Kształtuj losy swojej galaktyki w grze Minecraft za pomocą tego niesamowitego miksu: zawiera trzydzieści sześć skórek postaci, specjalne tekstury gier, menu tematyczne, dedykowany świat wypełniony kultowymi lokalizacjami i oryginalną kompilację ścieżki dźwiękowej, wprowadzającą odpowiedni nastrój.