Mystical Mixing: Arcane ingredients
Odkryj pięć tajemniczych elementów, które pozwolą ci stworzyć Mixie z nowymi specjalnymi cechami i kolorami. Żadne laboratorium alchemiczne nie jest kompletne bez tych składników! Dzięki temu DLC otrzymasz także 15 mikstur przyspieszających, które pomogą twoim Mixies szybciej eksplorować wyspę i znajdować skarby.