Mystery Hotel: Hidden Objects (Xbox One & Series)
Spróbuj swoich sił jako detektyw – rozwiąż zagadkę Hotelu Noir! Ciche, malownicze miejsce, ukryte w górach Europy Zachodniej. Twój przyjazd do hotelu przyćmiewa tajemnicze morderstwo, a tylko ty możesz odkryć prawdę! Przeprowadź śledztwo jak prawdziwy detektyw – zbieraj wskazówki, rozmawiaj ze świadkami i, co najważniejsze – nikomu nie ufaj! Cechy: - Różnorodne zadania: szukanie przedmiotów, znajdowanie różnic, łamigłówki, przywracanie zdemontowanych przedmiotów. - Buduj swoją kolekcję. Przechodź sceny ponownie, aby odkryć nowe zadania i zdobywać nagrody! - Różne tryby gry. Graj, jak lubisz – zrelaksuj się lub podejmij wyzwanie!