My Time At Portia
Rozpocznij nowe życie w uroczym miasteczku Portia! Przywróć dawną świetność zaniedbanemu warsztatowi Pa, wykonując zlecenia, uprawiając ziemię, hodując zwierzęta i zaprzyjaźniając się z osobliwymi mieszkańcami tej uroczej post-apokaliptycznej krainy! Mając do dyspozycji stary podręcznik i stół warsztatowy Pa, musisz zbierać zasoby, kopać i stworzyć najlepszy warsztat w Portii. Pomóż mieszkańcom w odbudowie miasta i odkryj jego głęboko skrywane sekrety. Dobrze się przygotuj… bo to wcale nie będzie łatwe! W Portii mieszka mnóstwo nowych, sympatycznych osób. Zawieraj przyjaźnie, wykonuj zadania, przesyłaj prezenty, umawiaj się na randki i romansuj! Charakterystyka: ZBUDUJ WARSZTAT: Zmień zaniedbany warsztat Pa w najlepiej prosperujący interes w Portii! Zbieraj zasoby i znajdź drogę do serca lokalnej społeczności, wykonując codzienne zlecenia i spełniając życzenia mieszkańców. POPROWADŹ FARMĘ: Uprawiaj ziemię, sadź rośliny, hoduj zwierzęta i zmień pusty leśny obszar otaczający twój warsztat w małą, uroczą farmę! My Time at Portia oferuje innowacyjne podejście do prowadzenia farmy, umożliwiając wykorzystanie skrzynek do sadzenia i półautomatycznych systemów nawadniania. Możesz nawet wybrać się konno albo na grzbiecie lamy na przejażdżkę po miasteczku! WYKAŻ SIĘ POMYSŁOWOŚCIĄ: Zmień swoje cztery ściany w prawdziwy dom! Nadaj mu osobisty charakter za sprawą szerokiej gamy mebli, ozdób oraz ulepszeń warsztatu. Nie tylko będzie świetnie wyglądać, ale każdy element zwiększy statystyki twojej postaci! DOŁĄCZ DO SPOŁECZNOŚCI: Zostań częścią niezwykłej społeczności Portii! Miasteczko zamieszkuje barwne grono niezapomnianych postaci, a każda z nich ma mnóstwo energii, codzienne zwyczaje i własną historię do opowiedzenia. Mieszkańcy pracują, jedzą obiady w restauracji i ćwiczą. Występuje pomiędzy nimi wiele interesujących powiązań – warto poświęcić swój czas, by poznać je wszystkie! Kto wie, może nawet czeka cię romans? EKSPLORUJ I WALCZ: Zejdź głęboko do starożytnych ruin i lochów Portii. Weź ze sobą kilof oraz skaner reliktów i poszukaj zasobów, a także skarbów z przeszłości. Pamiętaj, aby wyposażyć się w broń, ponieważ na drodze do zdobycia łupów staną hordy przerażających potworów i zabójczo groźnych bossów! ZWIĘKSZAJ UMIEJĘTNOŚCI: Zwiększ poziom swojej postaci za pomocą szeregu umiejętności, które pomogą ci podczas przygód. W zależności od preferencji możesz zwiększyć swoje umiejętności w zakresie konstrukcji, walki lub kontaktów towarzyskich. I NIE TYLKO: W grze My Time at Portia każdy znajdzie coś dla siebie! Odkrywaj nowe krainy, bierz udział w regularnie organizowanych świętach i rób wiele innych rzeczy. Tylko od ciebie zależy, w jaki sposób spędzisz czas w miasteczku. Chcesz szlifować swoje umiejętności kulinarne i przyrządzić jakąś smaczną potrawę? Masz ochotę zagrać w jedną z wielu minigier? A może wolisz się zrelaksować i spędzić popołudnie na łowieniu ryb? Wybór należy do ciebie!