My Simple Puzzle
"My Simple Puzzle" to inteligentna aplikacja do relaksu. Układanie puzzli razem z rodziną i przyjaciółmi to świetny czas, który często będziesz pamiętać. Niektóre cechy "My Simple Puzzle": - Obsługuje 31 języków: English, 简体中文, Русский, Español, Deutsch, 日本語, Français, Polski, 한국어, Türkçe, ไทย, 繁體中文, Italiano, Čeština, Português, Українська, Nederlands, Magyar, Svenska, Dansk, Tiếng Việt, Suomi, Norsk, Română, Ελληνικά, Български, עברית , العربية , हिंदी, Afrikaans, Indonesia - Domyślna kolekcja 180 wysokiej jakości obrazów (pogrupowanych w 9 sekcjach: "Zwierzęta", "Ptaki", "Rośliny", "Natura", "Morze", "Architektura", "Sztuka", "Zabawki" i "Inne"). - Własna kolekcja: Możesz dodawać własne obrazy (o dowolnym rozmiarze i proporcji, w dowolnej ilości). - Ustawianie liczby części: Możesz ustawić dowolną (według własnego uznania) liczbę części, na które obraz zostanie podzielony. - Zapisz / załaduj grę (w tym autozapis): Możesz zapisać bieżącą grę w dowolnym momencie i kontynuować ją później. - Wyświetlanie popełnionych błędów: Możesz zobaczyć obecność / brak popełnionych błędów i usunąć je. - Pomoc: Po wybraniu opcji "Pomoc" aplikacja powie Ci, gdzie umieścić wybrany element układanki. - Porównanie: po wybraniu opcji "Porównaj" aplikacja wyświetli w trybie pełnoekranowym określoną lokalizację i wybrany element układanki (dla ułatwienia porównania). - Powiększanie: możesz powiększać / pomniejszać obraz. - Dostosowanie poziomu przezroczystości obrazu: aby zwiększyć / zmniejszyć złożoność gry. - 16 opcji koloru tła: od ciemnego do jasnego. Obsługiwane kontrolery: Xbox