My Horse Stories: Winter DLC
Z tym DLC odblokujesz: - urokliwego śnieżnobiałego konia o imieniu Wilbur - krótką falowaną fryzurę - czapkę Mikołaja - ciemnoniebieskie dżinsy - czerwone spodnie w białe paski - wysokie czarne kozaki z białym futerkiem - wysokie granatowe kozaki - biały sweter we wzory - czerwony sweter z białymi reniferami - strój Mikołaja - ogłowie w kształcie renifera - ogłowie w kształcie jednorożca - białe ochraniacze „buty” dla konia z ozdobną śnieżynką - czerwone „buty” dla konia w świątecznym stylu - zielony szalik dla konia i świąteczne siodło - błękitne ubranie dla konia i granatowe siodło - czerwono-żółte świąteczne siodło - 250 diamentów na zakup ubrań, energii, brakujących przedmiotów do ulepszeń budynków i więcej! Podkręć swój potencjał, łącząc siły z Wilburem, i wygrywaj zawody z pewnością siebie — wyglądając jak prawdziwa mistrzyni!