MY HERO ONE’S JUSTICE
Walcz o sprawiedliwość w MY HERO ONE'S JUSTICE! Popularna manga i anime stają oko w oko i Quirk w Quirk z gatunkiem bijatyk 3D na arenie. Wytycz własną ścieżkę i wybierz pomiędzy bohaterem a złoczyńcą, walcząc podczas kluczowych momentów serii. ・Wybierz spośród postaci ulubionych przez fanów, takich jak Deku, All Might, Shigaraki i wiele innych! ・Użyj Quirków, aby osiągnąć nadludzkie moce, takie jak One for All, Decay, Explosion i wiele innych! ・Wezwij pomocników i stwórz własną, niepowtarzalną drużynę bohaterów i złoczyńców ・Odblokuj akcesoria i zmodyfikuj wygląd swojej ulubionej postaci ・Poznaj fabułę z perspektywy zarówno bohaterów, jak i złoczyńców - tylko w MY HERO ONE'S JUSTICE ・Weź udział w zaawansowanym trybie online, pnij się w górę rankingów i stań się bohaterem lub złoczyńcą numer jeden na świecie!