My Big Sister: Remastered
HISTORIA Poznaj Luzię, sarkastyczną dwunastolatkę z wyjątkowym poczuciem humoru. Jeśli wierzysz w jej słowa, My Big Sister to gra przygodowa z widokiem od góry o dwóch siostrach, które chcą wygrać z klątwą rzuconą na Sombrię. My Big Sister to kontynuacja tytułu Ashina: The Red Witch, która zawiera mnóstwo odniesień do poprzedniczki. ROZGRYWKA Kontroluj Luzię i poznaj świat fantasy pełny zjaw, duchów i nienaturalnych tworów, które stają na drodze sióstr, które chcą pozbyć się klątwy i wrócić do domu. Szukaj przedmiotów, które pomogą rozwiązać łatwe łamigłówki i rozmawiaj z postaciami, by poznać historię gier My Big Sister i Ashina: The Red Witch. Gra My Big Sister zawiera wiele rozdziałów, w których gracze będą musieli się zmierzyć z łamigłówkami, znaleźć przedmioty pozwalające im pchnąć fabułę dalej, jednak nie należy spieszyć się za mocno. Gra kryje wiele sekretów i kilka zakończeń – musisz się postarać, aby poznać zakończenie, na które zasługują Luzia, Sombria i Ashina. CZEGO SIĘ SPODZIEWAĆ OD REMASTERA Tytuł My Big Sister został przebudowany od podstaw, aby przynieść zdumiewające, acz wierne oryginałowi doświadczenie. Dziwny świat odkrywany przez Luzię i Sombrię teraz jest pełny niebywałych widoków pixel-art, zachwycających animacji i zawiera całkowicie przerobione wszystkie postacie. Wraz z nowymi grafikami przygotowano zupełnie nową ścieżkę dźwiękową, która uprzyjemni rozgrywkę. Te elementy, połączone z angażującą historią, stanowią emocjonalny rollercoaster siostrzanej miłości i przygody. CECHY REMASTERA Nowa historia odzwierciedlająca wiernie oryginał, dodająca więcej połączeń do prequela, Ashina: The Red Witch. Widok z góry i całkowicie nowe grafiki pixel-art, w tym grafiki środowiska, sprite'y, animacje i portrety, które jeszcze bardziej pozwolą się wczuć w dziwny, lecz piękny świat. Zupełnie nowa oryginalna ścieżka dźwiękowa! Oddaje ducha oryginalnych utworów, jednak zawiera bardziej podniosłe wstawki z orkiestrą, które poruszą twoje emocje i ożywią rozgrywkę.