MXGP3 - Credits Multiplier
Pobierz wyjątkowy dodatek MXGP3 - Credits Multiplier! Dzięki niemu możesz pomnażać zdobyte kredyty po każdym wyścigu, w dowolnym trybie gry, by w rekordowym tempie wspiąć się na najwyższe podium!