MXGP2 - Demo
Pobierz demo MXGP2 i przygotuj się na realistyczną motocrossową przygodę. Oficjalne licencje, prawdziwe motocykle, drużyny i tory. Wypróbuj Nakhonchaisri oraz Teutschenthal, i nie zapomnij że przed startem możesz dostosować swojego kierowcę i motocykl. To są tylko niektóre z rzeczy, których możesz spodziewać się w pełnej grze.