MXGP2 - Cairoli Replica Equipment
Chcesz wyruszyć na trasę, korzystając z wyposażenia Tony'ego Cairoli? Dzięki DLC MXGP2 - Cairoli Replica Equipment możesz wyposażyć swojego zawodnika w hełm Airoh Aviator, kombinezon AXO Motion3 oraz buty Sidi Crossfire 2 TC222 limited edition, które ten ośmiokrotny mistrz świata zakładał przez cały sezon 2015 oficjalnych mistrzostw MXGP!