MXGP2 - Agueda and Bastogne Tracks
Pakiet DLC MXGP2 - Agueda and Bastogne Tracks dodaje te ekscytujące tory do gry. Były to jedne z najważniejszych wyścigów w poprzednich edycjach MXGP!