MXGP 24 - Flexair Energy
Po 3-letniej przerwie powraca oficjalna gra MXGP. Doświadcz pełni emocji mistrzostw, mając do dyspozycji wszystkie oficjalne motocykle i 20 torów z kalendarza sezonu 2024. Wciel się w swoich ulubionych motocyklistów kategorii MXGP i MX2, takich jak Jorge Prado, Jeffrey Herlings, Maxime Renaux i Andrea Adamo. Dostępnych jest ponad 50 zawodników startujących m.in. w barwach zespołów Red Bull KTM, Red Bull GasGas, Monster Energy Yamaha, Honda HRC, Kawasaki, Nestaan Husqvarna, Monster Energy Triumph, Fantic i Beta MRT. Rozbudowany tryb kariery oferuje pełnię wrażeń związanych ze startem w mistrzostwach. Jako szef zespołu troszczysz się o jego rozwój, zarządzasz personelem i kalendarzem oraz dbasz o konkurencyjność. Rozpoczynasz jako amatorski kierowca, którego celem jest zdobycie miejsca w ekipie MX2, a po osiągnięciu w nim doskonałych wyników dołączenie do zespołu w klasie MXGP. Liczący 4 km² obiekt treningowy, który obejmuje sześć torów i różne rodzaje nawierzchni, umożliwia poprawę techniki i wypróbowanie motocykli. MXGP to realistyczna gra wykorzystująca zaawansowaną fizykę, zapewniając intensywne wrażenia jazdy na motocyklu oraz nieskomplikowane sterowanie, dzięki któremu nowicjusze mogą szybko podnieść swoje umiejętności. Dla graczy nastawionych na zaciętą rywalizację przewidziany jest tryb wieloosobowy online, w którym można zmierzyć się z najlepszymi motocyklistami na świecie.