MXGP 24 - 50th Anniversary Collection
To DLC daje dostęp do kompletnego malowania Fox Racing, w tym kasku, maski, koszulki, spodni i butów. To malowanie to kolekcja z okazji 50. rocznicy, dostępna od lata na stronie internetowej Fox Racing.