MXGP 24 - 360 Seventy4
To DLC daje dostęp do kompletnego malowania Fox Racing, składającego się z kasku, maski, koszulki, spodni i butów. Ta kolorystyka to 360 Seventy 4, dostępna tego lata na stronie Fox Racing.