MXGP 24 - 180 Emotion
To DLC daje dostęp do kompletnego malowania Fox Racing, składającego się z kasku, maski, koszulki, spodni i butów. Ta kolorystyka to 180 Emotion, dostępna tego lata na stronie Fox Racing.