Oficjalna gra Motocrossowych Mistrzostw Świata powraca! Wskocz na motocykl i poczuj przypływ adrenaliny w tej nowej grze. Przejmij kontrolę: odkryj nowości w oficjalnej serii gier. JESTEŚ MISTRZEM Rzuć wyzwanie wszystkim zawodnikom, motocyklom i zespołom sezonu 2020 w kategorii MXGP i MX2. Rozwijaj umiejętności jazdy i sięgnij po wymarzony tytuł mistrzowski. PLANUJ WŁASNE SKOKI Stwórz idealny tor, używając nowego, rewolucyjnego edytora. Wybieraj spośród różnych środowisk, korzystaj z nowych wzniesień i dziel się kreacjami ze społecznością. TRYBY PLAYGROUND I WAYPOINT Rozwijaj zdolności jazdy na terenie treningowym zainspirowanym norweskimi fiordami i podziwiaj piękne krajobrazy. Wznieś rywalizację na nowe wyżyny w trybie Waypoint! Stwórz własną trasę, umieszczając punkty kontrolne na ziemi. Udostępniaj najlepsze czasy online, by zdobywać punkty, które pomogą Ci na drodze do zwycięstwa! ZAWODY ONLINE Dzięki nowym dedykowanym serwerom gra wieloosobowa jest jeszcze lepsza. Świetne połączenie, brak opóźnień i ogromna przepustowość sprawiają, że nic nie stoi między Tobą a nowymi osiągnięciami! LICZNE OPCJE PERSONALIZACJI Osiągaj najlepsze wyniki, personalizując motocykle i zawodników produktami ponad 110 oficjalnych marek. Zmiany są nie tylko kosmetyczne — wpływają też na Twoją skuteczność.