MX vs ATV Legends - Pastranaland
Wskakuj na oficjalny tor Travisa Pastrany! Czekają tu 4 epickie trasy i strefa freestyle, w której możesz poszaleć – tylko ziemia, czysta prędkość i wolność. To kultowe miejsce, gdzie Travis Pastrana przekuwa swoje najbardziej szalone pomysły w triki, które przechodzą do historii sportów ekstremalnych. W Pastranaland nie tylko jeździsz. Jeździsz tak, jak robi to legenda.