MudRunner: American Wilds
Rozszerz gr? MudRunner o dodatek American Wilds i wypróbuj kilka nowo?ci, w tym 9 ci??arówek kultowych ameryka?skich marek Ford, Hummer i Chevrolet, dziesi?tki nowych dodatków do pojazdów, 2 nowe sandboksowe mapy inspirowane bezdro?ami Montany i Dakoty Pó?nocnej, a tak?e 2 nowe mapy wyzwa?!