Mr. Shifty
Poruszaj się przez kule i ćwicz błyskawiczne obalanie przeciwników w nowej grze akcji od tinyBuild i Team Shifty! Mr. Shifty za pomocą teleportacji próbuje przedostać się do najbardziej zabezpieczonego obiektu. Poruszaj się przez ściany i kule, pokonywaj duże odległości i bądź wszędzie jednocześnie. Jeden strzał zabija. Przeżywaj dzięki umiejętnościom. Odciągaj uwagę, używaj sztuczek, badaj wszelkie możliwości, kiedy stealth i akcja stają się jedną całością! Baw się z nieprzyjaciółmi, śmiej się, kiedy wchodzą przez drzwi. Lekceważ wrogów i płacz, ponieważ będą używać taktyki grupowej, aby przechytrzyć cię.