Mr. Prepper - Animal Farm DLC
Agencja powierzyła Ci zadanie przywrócenia dobrej kondycji farmie Murricaville. Opiekuj się zwierzętami, naprawiaj obiekty na farmie, ucz się wędkarstwa, odkrywaj nowe obszary, adoptuj psa, poznaj sedno szczególnego zainteresowania Agencji farmą i odkryj tajemnicę czającą się z góry! Wykorzystaj wiedzę zdobytą na farmie w swoim schronisku: hoduj własne zwierzęta, zdobywaj nowe produkty i instaluj nowe przedmioty!