Moving Out Demo
Moving Out to zwariowany symulator przeprowadzki oparty na zasadach fizyki, w którym „kanapowa współpraca” nabiera nowego znaczenia! Chcesz spróbować sił w biznesie przeprowadzkowym? Jako świeżo upieczony specjalista ds. aranżacji i relokacji umeblowania realizuj zlecenia w Packmore. Smooth Moves nie jest wprawdzie największą firmą przeprowadzkową, ale jej ambitni pracownicy podejmą się każdego, nawet najdziwniejszego zadania. Rozwijaj firmę, zatrudniaj barwne postacie, które możesz personalizować, i ratuj mieszkańców miasta z meblowych tarapatów! Zastanawiasz się, co wyróżnia firmę Smooth Moves? Współpraca! Graj w trybie fabularnym w pojedynkę jako niezależny przedsiębiorca lub współpracuj ze znajomymi. Na kanapie może zasiąść do czterech graczy, aby spierać się w kwestii najskuteczniejszych sposobów przenoszenia kanap. To będzie prawdziwa próba umiejętności i łączącej Was przyjaźni! Fizyka! Drzwi i okna utrudniają przenoszenie mebli? Przedzieraj się przez nie, korzystając z praw fizyki! Podnoś, rzucaj i rozwalaj przeszkody, aby uzyskać najlepszy czas! Akcja! Zdobądź pierwsze szlify na kolejnych, coraz bardziej niebezpiecznych i zwariowanych zleceniach przeprowadzkowych. Przeniesienie łóżka z punktu A do punktu B nigdy nie odbywa się po linii prostej, więc zapomnij o nudnej teorii i postaw na kreatywność! Przygoda! Początki każdej firmy przeprowadzkowej są skromne, jednak wraz ze wzrostem reputacji pracujesz dla coraz lepszej klienteli. Poznawaj senne przedmieścia, zwariowane farmy, nawiedzone domy, rzeczywistość wirtualną i zaświaty! Postacie! Zatrudniaj wyjątkowe, barwne postacie, z których każda przejawia zamiłowanie do pracy fizycznej! Tryb wspomagania! Dopiero zaczynasz? Nie ma problemu! Poziom trudności gry można dostosować do możliwości graczy! Nie zwlekaj! Skrzyknij znajomych i stwórzcie razem szanowaną firmę przeprowadzkową w grze Moving Out!