Moving Out 2 - F.A.R.Tastic Four DLC
Moving Out 2 to zwariowana kontynuacja słynnego symulatora przeprowadzek opartego na zasadach fizyki. Pracuj jako specjalista ds. aranżacji i relokacji umeblowania samodzielnie bądź wspólnie z maksymalnie trójką znajomych, przywdziej służbowe ciuchy firmy Smooth Moves i pomóż mieszkańcom Packmore — i nie tylko — spakować się i wyruszyć w drogę! Pakiet The F.A.R.Tastic 4 dodaje 4 nowych, ochoczych speców od przeprowadzek do kadry Smooth Moves, dzięki czemu możesz popisać się swoją sprawnością w przenoszeniu mebli jako Chum, Bastian, Hootacris i Cera Topps w całym Packmore i jeszcze dalej.