Mount & Blade II: Bannerlord - War Sails
Żegluj po pełnym morzu, dowódź potężnymi flotami i okryj się chwałą w War Sails, emocjonującym rozszerzeniu dla jednego gracza do Mount & Blade II: Bannerlord. Wraz z nim w grze po raz pierwszy pojawiają się walki na morzu, a gracze mogą dowodzić potężnymi okrętami, uczestniczyć w ekscytujących bitwach morskich i opanować sztukę morskich podbojów. Wyrusz w brawurowe morskie przygody z nowymi mechanikami, terytoriami i wyzwaniami. Modyfikuj swoją flotę, podbijaj osiedla i stań się legendą otwartych mórz!