Kup dodatek VIP Multiplier Pack! Dzięki niemu podwoisz liczbę kredytów oraz punktów reputacji i rozwoju zdobywanych w trybie kariery! Mając kredyty, możesz zatrudnić lepiej wykwalifikowany personel, w tym menedżerów, techników i analityków.