Kup pakiet VIP Multiplier Pack, aby przyspieszyć drogę na szczyt dzięki dodatkowemu mnożnikowi, który podwaja punkty rozwoju i reputacji zdobywane w trybie kariery. Im większa będzie Twoja reputacja, tym więcej ofert będziesz otrzymywać od lepszych zespołów. Za punkty rozwoju zdobywane podczas kariery możesz zwiększać osiągi swojego motocykla, aby pozostawić rywali w tyle!