Mother Russia Bleeds
Nawalanka w starym stylu, z dużą dozą adrenaliny i emocji, plasująca się gdzieś między klasycznym stylem Streets of Rage a wysokooktanową przemocą Hotline Miami. Osadzona w realiach zionącego chłodem Związku Radzieckiego, Mother Russia Bleeds ma wywoływać uczucie niepokoju i niepewności, paniki i katharsis.