Mortis
Mortis nie jest zwykłą tarczą - to puklerz posiadający własną świadomość. Razi wrogów, którzy ośmielą się w niego uderzyć. Ten przedmiot najlepiej nadaje się dla postaci poziomu 5. Uwaga: ten element NIE jest częścią Przepustki Sezonowej, która zawiera JEDYNIE Zestaw Pancerza Twórcy, Kuźnię Otchłani oraz Władcę Demonów Beliala. Więcej szczegółów na stronie darksiders.com.